
Hollywood'da özel efekt uzmanı olarak çalışan Francisco Guerra'nın ve Brian Glover adlı iki girişimcinin patentini aldığı bulut makinesi açık hava reklamcılığı için çevreye duyarlı, alternatif bir reklam mecrası olmuş diyebiliriz.
Sabun köpüğü ve helyum gazını karıştırarak istediğiniz şekilde bulutlar oluşturulmasını sağlayan bu makine ile oluşturulan bulutların menzili 60 km kadarmış.
Açıkhava etkinliklerinde uygun bir konuma yerleştirilen bir Flogo cihazı her 15 saniyede bir logonuzun gökyüzünde süzülmesini sğlanabiliyormuş. Bu süreyi azaltmak istersek birden fazla cihaz ile çalışabiliyormuşuz.
Havaya yollanan logo, 20-30 mil kadar etrafta dolanırken, 20,000 bin feet’e kadar yükselmeyi başarıyor.Firmalar açık havalarda insanların yoğun olduğu piknik, konser festival alanlarında, stadyumlarda bulut reklamlara başvuruyor. Türkiye'de henüz bu tür bir reklam çalışması yapan reklam ajansı görmedim.Güzel bir iş fikri olması açısından ilgili firma ile iletişime geçip bu yeniliği ülkemize getirtebiliriz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder