17 Mayıs 2009 Pazar

dodisi gelene Dido!...


Geçen gün gazetede okuduğum bir köşe yazısı reklamların ne kadar günlük hayatımızın içine işlediğinin bir göstergesi .

Kadıköy-Eminönü vapurunda yolcular arasından bir genç kız ayağa kalkıp 'dodi dodi dodi' diye bağırmaya başlamış.Biraz ötede oturan delikanlı elini çantasına sokup bir adet 'Dido' çikolatayı almış ve koşturarak kıza vermiş. Daha sonra anlaşılmış ki ayağa kalkıp ' dodi dodi' diye bağıran herkese bir adet Dido veriliyor.Bir anda vapurun içinde ayaklanıp 'dodi dodi ' diye bağıranlar çoğalmış haliyle. Genç koştura koştura hepsine birer adet 'Dodi' yetiştirmiş.

Doğrusu çikolata sektörü büyük rakiplerin yarıştığı , zor bir sektör . Doğal olarak bu sektörde varolabilmek için farklılaşmak ve tabi ki böyle etkili ve sıradışı reklamlar ve pazarlama stratejileri bulmak gerekli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder