BURGER KING
Pazarlama dersinde görmüştük, şirketler büyümek için ya da ürünlerini daha iyi
pazarlayabilmek adına çeşitli stratejiler uyguluyorlar.Yaratıcı reklamlarla , renkli afişlerle
ya da etkileyici sözlerle müşterilerin ilgisini çekmeye çalışıyorlar.
Pazarlama dersinde görmüştük, şirketler büyümek için ya da ürünlerini daha iyi
pazarlayabilmek adına çeşitli stratejiler uyguluyorlar.Yaratıcı reklamlarla , renkli afişlerle
ya da etkileyici sözlerle müşterilerin ilgisini çekmeye çalışıyorlar.
Bazı firmalarda bilinirliklerini artırabilmek için yan ürünler üretmeye başlıyor. Bu stratejiyi uygulayan bir firma da BURGER KING.
BURGER KING yan ürün olarak parfüm üretimine başlamış.
BURGER KING yan ürün olarak parfüm üretimine başlamış.
İlginç değil mi?
Parfümün adı Flame by BK ve sitesindeki yazı da şöyle:
''Whopper sandviç Amerika’nın favori hamburgeridir.Flame by BK bu aşkın esansını yakalıyor ve sizlere veriyor.İşte bu cezbedici kokuda, ateşte pişmiş etin işareti var.''
''Whopper sandviç Amerika’nın favori hamburgeridir.Flame by BK bu aşkın esansını yakalıyor ve sizlere veriyor.İşte bu cezbedici kokuda, ateşte pişmiş etin işareti var.''
Farkı bir strateji olmuş ve bence BURGER KING farkılılığını yine ürünlerini pazarlayış şekliyle de ortaya koymuş.
Parfümü alıp kullanan ya da yolda,orada,burda insanların arasından geçerken kokuyu duyanlar dayanamayıp ya sipariş için telefona sarılacaklar ya da en yakın BURGER KING'e yol alacaklar.
Parfümü alıp kullanan ya da yolda,orada,burda insanların arasından geçerken kokuyu duyanlar dayanamayıp ya sipariş için telefona sarılacaklar ya da en yakın BURGER KING'e yol alacaklar.
Yani Burger King kokuyla pazarlama yapıyor.
Kokusunu merak edenler 3.99 dolar karşılığı bu meraklarını giderebilirler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder